Rosii umplute

joi, 20 mai 2010



* 1/2 piept de pui
* 1 ceapa
* 1 morcov
* 2 catei usturoi
* 1 pahar de vin alb
* 4 rosii marisoare
* cascaval pentru presarat deasupra
* sare si piper
* rozmarin
* patrunjel

Rosiilor li se taie cate un capacel, apoi cu o lingurita scobim miezul. Se lasa la scurs.

Ceapa tocata marunt o punem la calit in cateva linguri cu ulei de masline. Se adauga morcovul tocat marunt si usturoiul zdrobit. Cand incep sa se inmoaie adaugam pieptul tocat si omogenizam. Stingem cu vin si pulpa de rosii mixata. Condimentam dupa gust cu sare, piper si rozmarin. Lasam la fiert pana scade toata zeama si adaugam putin patrunjel. Se lasa la racit.

Cu aceasta compozitie se umplu rosiile, se presara cate putin cascaval ras si se acopera cu capacelul taiat.



Se pun intr-un vas termorezistent si se dau la cuptor, pana se inmoaie putin rosia si cascavalul se rumeneste.



Share This Post

3 comentarii:

  1. Chiar azi am cumparat rosii frumoase, toate de aceeasi marime si am zis ca o sa le fac umplute....voiam sa le fac umplute cu bacon dar tu ai venit cu o idee si mai buna!!!!Asa o sa le fac!!!Felicitarile mele pentru tot ce faci!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent arata, imi plac tare rosiile umplute cu orice. Aici in Franta am vazut prima data si ceapa umpluta si e f buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac rosiile tale umplute!
    E o idee!

    RăspundețiȘtergere