Inghetata de capsuni si afine

miercuri, 23 mai 2012

Pana am reusit eu sa scriu reteta a venit si ploaia... :))) Dar nu-i nimic, poa' sa ploua...ne cuibarim confortabil in fotoliu si savuram inghetata de capsuni. :))



100 g ciocolata alba
200 ml smantana pentru frisca
250 g mascarpone
400 g capsuni
1 lingura zahar pudra
2 linguri dulceata de afine

Ciocolata rupta bucatele o topim la foc mic impreuna cu smantana pentru frisca.Aducem la punctul de fierbere, apoi dam deoparte si omogenizam. Lasam sa se raceasca foarte bine.

Mascarpone il mixam cu zaharul pudra pana devine pufos.

Capsunile si dulceata de afine le mixam cu blenderul vertical, dar nu insistam foarte mult. Sa mai ramana bucatele de fructe.

In crema de mascarpone incorporam ciocolata topita, apoi fructele pasate. Omogenizam si dam vasul la congelator pentru cateva ore.

Dupa vreo ora, 1 ora si jumatate de congelare, se scoate vasul de la congelator si cu mixerul vertical se mixeaza compozitia pentru a sparge acele de gheata.

Eu mi-am luat portia s-am plecat! :)))


Share This Post

16 comentarii:

  1. Magnifique glace, une délice!

    bisous

    RăspundețiȘtergere
  2. weiiii ...ce bine arata1Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. O cupa de inghetata e binevenita chiar daca ploua sau tuna :))
    Arata delicios!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce poate fi mai delicios decât îngheţata de căpşune? Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc dragelor!
    Va astept cu drag, sa savuram un bol cu inghetata! Mmmm... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. mmmm ce delicios! Arata superb.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi ploua in gura. Dar nu am mascarpone in frigider. Asa ca mai astept pana fac si eu inghetata asta...

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim, multumesc frumos de aprecieri. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cel mai mult imi placv inghetatele de fructe! si imi place si lingurita ta,e tare simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  10. Capsuni, mascarpone si ciocolata alba, nici nu trebuie sa spui mai mult! arata super!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai ce dragut! Bolul ala plin cu inghetata e pentru mine? :)) Mersi frumos, chiar aveam pofta de o inghetata asa gustoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. cam cata cantitate iese din ingredientele folosite?arata delicios!

    RăspundețiȘtergere
  13. N-am cantarit, dar daca ne luam dupa ingrediente... in jur de 1 kg. ;)

    RăspundețiȘtergere