Varza umpluta

luni, 12 octombrie 2009



Sau..."sarmaua uriasa"...:)))



Avem nevoie de:

1 varza de cca 1 kg
1 piept de pui
1/2 cana orez
1 ceapa mare
1 ou
3 linguri ulei
2 cani suc de rosii
verdeata
cimbru si busuioc
sare si piper

Varza curatata si spalata o scobim, pana raman doar cateva straturi de frunze.



Pieptul de pui il tocam impreuna cu ou, verdeata, sare,piper si busuioc.



Ceapa o calim in ulei,adaugam sucul de rosii si orezul spalat. Lasam la fiert pana scade sucul de rosii.

Lasam la racit,dupa care amestecam cu carnea tocata.



Cu acest amestec umplem varza.



Spatiul ramas il umplem cu varza marunt tocata.

Se aseaza intr-o cratita. Adaugam restul de suc de rosii,presaram cu cimbru si completam cu apa pana la 3/4 din inaltimea verzei.



Acoperim cu un capac si dam la cuptor pana este fiarta varza, in jur de-o ora.



Se serveste cu mamaliguta si smantana.

Share This Post

11 comentarii:

  1. super tare sarmaua ta...
    te asteapta un premiu la mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. aha,deci te tii de sarmale...ce idee buna,eu nu ma omor dupa invirtitul sarmalelor,dar sa scobesc varza,mai-mai m-as incumeta!felicitari,arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))
    ce super!
    sarmaua uriasa:)))
    cred ca-i bunuta si nici nu mai piezi vremea cu invelitul
    offf..unde-i mama mea?
    ,ca asta era sarcina ei ,mereu:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte, foarte tare, n-am vazut in viata mea sarma mai faina ca asta :) Nu mai ai din intamplare o portie si pentru mine?...Hai ca stau aproape - sunt si eu din Iasi :P
    Miha, am adaugat blogul in lista mea de favorite, sper ca nu te superi...
    Seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tare mult Michelle! Si de premiu si de aprecieri! :)

    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Alison!
    Nici mie nu-mi place sa invart la sarmale. Si chiar daca m-am chinuit putin la scos cotorul verzei tot n-a egalat munca care e la facut sarmale. :)

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabi,si eu ce mai mananc sarmale pe la mama, pe la soacra...:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Raluca!

    Lasa-mi adresa si te invit data viitoare, ca acum nu mai este. :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. super tare sarmaua,sau varza? excelenta reteta, dar iara puiiiiiiiiii Mihaaaaaaaaaa :)))))))) pup u

    RăspundețiȘtergere
  10. HI Miha,

    foarte originell si foarte gustoasä Creatuinea Ta. Compliment mare.
    Am notat-o si pe asta. Multumesc.

    Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere