Vafe de cartofi cu cascaval

marți, 27 septembrie 2011

Am vrut sa fac niste bulete de cartofi cu cascaval ca garnitura pentru o friptura de pui. Dar in ultima clipa am schimbat directia :)) si le-am copt in aparatul de vafe, sa le fac mai...usurele. Foarte bune au iesit.


4 cartofi medii
50 g unt
100 g cascaval
1 ou
cateva linguri faina
sare si piper cu usturoi

Cartofii se spala foarte bine si se pun la fiert in apa cu sare. Dupa ce au fiert (se verifica cu furculita) se trec sub un jet de apa rece si se curata de coaja, apoi ii pasam ca pentru piure. Adaugam untul, cascavalul ras pe razatoarea cu ochiuri mici, sare, piper cu usturoi, dupa gust. Punem si 1-2 linguri de faina, atat cat sa se lege compozitia si sa o putem modela.

Formam bilute din compozitie, cu mana umezita si le punem in aparatul de vafe, bine incins. Se coc pana se rumenesc.

Se servesc calde ca garnitura sau reci ca aperitiv.


Share This Post

22 de comentarii:

  1. Imi place ideea. Nu m-as fi gandit niciodata ca ies la fel de bune si neprajite in ulei.Eu am un aparat de waffle mai mare (ca forma). Sper sa iasa la fel de bune.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce super arata! IMI PLAC LA NEBUNIEEEE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt convinsa ca sunt bune pe cat de aratoase sunt! Oare merg si in cuptor facute, daca nu am forma speciala:( ?

    RăspundețiȘtergere
  4. super idee!chiar trebuie sa mai scot aparatul de la naftalina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Raluca, poti sa le faci mai mari, mai mici...nu conteaza asta. Gustul e acelasi. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Danuta. Si noua ne-au placut! Copiii s-au distrat, au crezut ca le dau friptura cu prajiturele. :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bianka, e bun. Cascavalul poate fi inlocit cu mozzarella sau cu telemea, dupa preferinta. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Invizibilule...asta sper sa fie de bine. :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ophelia, neaparat sa-l scoti. Nu-l tine acolo "de bun" :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Licuta, multumesc.
    Ideea nu-mi apartine, vazusem mai demult ceva asemanator pe bucataras.ro la Rivka :)

    RăspundețiȘtergere
  11. O idee minunata...o notez caci nu se stie....imi place mult iar efectul e deosebit!
    Pupici si o seara minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iote ca daca n-am aparat, nu-mi ramine decit sa dau cu dej^tu pe ecranul computatorului, ca sa-mi dau seama ce deliciu ai construit mataluta aici...

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu mai am forma ufff ce ma oftic acum. Tare frumoase sunt.. si gustoase clar!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. nici eu nu am forma , dar vine ziua cand intru in posesia ei si atunci ma pun pe treaba , arata fff bine ce ai facut tu !!!!

    RăspundețiȘtergere