Chiftelute crocante la cuptor

sâmbătă, 10 septembrie 2011

Chiftelutele acestea sunt o gustarica ideala pentru copilasi. Crocante la exterior, moi si aromate la interior... un deliciu. Parerea mea e ca sunt super si pentru o masa festiva, pe langa alte aperitive.



1 piept de pui
1 ou
4 catei usturoi
1 ceapa mica
1 morcov (absolut optional)
patrunjel verde
sare si piper

fulgi de porumb macinati, pentru tavaleala :))

Treaba e destul de simpla si sta cam asa...

Pieptul de pui taiat bucati se pune in vasul robotului impreuna cu restul ingredientelor si se mixeaza pana obtinem o pasta omogena. Cu mana umeda formam chiftelutele, pe care le tavalim apoi din abundenta prin fulgii de porumb maruntiti ( cu sucitorul sau la robot, la viteza mica) .

Asezam chiftelutele in tava unsa cu ulei


si dam la cuptor la foc mediu, pentru vreo 30 de minute, pana se rumenesc.

Se servesc calde sau reci, dupa preferinta.






Share This Post

17 comentarii:

  1. Miha, esti o male smechela!Numa jucalii fatzi!Mmmmm, chiftelusa tare-mi placi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot pentru ziua mea le-ai facut? Ia, ia tu chiftelutele alea si checul de ieri si pofteste la ziua mea pe blog! Dau de baut la toata blogosfera!

    RăspundețiȘtergere
  3. Această reţetă, cu permisiunea dumneavoastră, am subliniat
    mii de besosssss

    RăspundețiȘtergere
  4. bune!unde pui ca sunt si sanatoase daca nu sunt prajite in ulei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar le-ai tavalit, nu te-ai jucat... Si eu fac chiftelutele tot la cuptor, asa evit prajelile... Pumpici !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. placut la mine foarte mult.incercam ,incercam dar pana incercam salivam.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmm, tare bune sunt si foarte aspectoase!!! Spune-mi te rog, de unde ai achizitionat scobitorile??! Imi plac!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. super delicioase sunt chiftelutele la cuptor , imi plac mult !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna
    Ai un premiu pe site-ul meu!
    Pupici
    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  10. Gustoase si sanatoase,nefiind prajite in ulei...MULTUMIM Mihaela pentru toate retetele !!Esti un izvor nesecat !

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata f bine pentru o cina festiva.

    RăspundețiȘtergere
  12. Miha, am facut chiftelutele crocante acum pentru Craciun, dar cu carne de porc (asta aveam in dotare)...au fost foarte apreciate. Multumim si Craciun fericit! Si fursecurile in 2 culori pt Mosu le-am facut si prajitura Semiluna...si Mosu chiar a gustat din amadoua si a baut si din laptic....au vazut copiii urma!
    Cu drag,
    Gabriela si baietii (de pe forumul DC)

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabriela, nici nu-ti inchipui cat de tare ma bucur ca ai facut atatea bunatati de aici de pe blog. Si mai ales ca v-au si placut!

    Va imbratisez cu drag si va urez Craciun fericit in continuare.

    RăspundețiȘtergere