Prajitura pe bat - Cake Pops

duminică, 19 februarie 2012

Cum am ajuns la aceasta reteta? N-as vrea sa spun si sa recunosc in acelasi timp ca uituceala ma caracterizeaza. :)) Dar de data asta chiar s-a intamplat sa uit complet de feliile de pandispan ce le-am folosit la pozat. Si cum nu ma induram sa le arunc m-am gandit sa le transform in ceva haios si atractiv pentru copii, mai ales ca s-au implicat si ei in procesul de fabricatie.



Am folosit asadar 3 felii de pandispan si o jumatate de cutie de dulce de leche, dar se poate folosi orice fel de blat de prajitura si o crema la alegere, important e ca blatul sa se inmoaie si sa se lege, sa poata fi modelat.

Am faramitat bine bine intr-un castron feliile de pandispan, apoi am turnat dulce de leche si am amestecat pana compozitia s-a omogenizat. Apoi ne-am luat la intrecere...cine face cele mai multe si mai frumoase bilute. :)) Le-am asezat pe un platou pana am topit ciocolata si am taiat in jumatate cateva bete de frigarui.

Am topit la foc mic 100 g ciocolata amaruie impreuna cu ~100 ml smantana pentru frisca. Am adus la punctul de fierbere, am dat deoparte, am omogenizat si am lasat putin sa se racoreasca.

Am infipt betele in bilute, apoi le-am trecut pe fiecare prin ciocolata. Am presarat cateva bilute colorate si am dat 10 minute la congelator.


Apoi...restul e poveste! :))

Share This Post

19 comentarii:

  1. frumusele foc! cred ca s-au bucurat copilasii de asa prajiturele faine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca au avut mare succes in forma asta prajiturelele tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca copiii tai au fost in al noualea cer! F dragute

    RăspundețiȘtergere
  4. minunate!!!cred ca copiilor le plac tare mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mistoooo arataaaaa!!! vb si-n numele lui Edi ;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Super ideia, de gust...nu ma indoesc :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase sunt scaldate-n soare !!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. O idee excelenta!! O incantare pentru cei mici, in special daca sunt facute de manutele lor! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  9. aduta_ada@yahoo.com20 februarie 2012 la 14:14

    foarte interesant pt cei mici bravo miha

    RăspundețiȘtergere
  10. aduta_ada@yahoo.com20 februarie 2012 la 14:15

    bravo miha excelent,apreciez tot ce faci

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt topita dupa cake pops-urile acestea ciocolatoase. Arata atat de perfect!

    RăspundețiȘtergere