Desene piticesti

sâmbătă, 30 mai 2009

Cat mami isi face de lucru prin bucatarie,ne-am gandit noi ca ar fi frumos sa-i facem o surpriza si sa participam la un concurs de "arta pictoriceasca" in maniera piticeasca. :))



Robert da un nou look prietenului nedespartit,Thomas...Iar Amira s-a gandit ca fiind vara,e mai cool sa-si arate de sub fustite si rochite noile...hmmm...tatuaje.Pentru diversitate,le scoatem in cateva zile cu apa si sapun din belsug,apoi facem altele noi noute.

“Articol participant la concursul de 1 iunie organizat de Ziarul Copiilor si Babydex cu sprijinul Adiadesign, Piciulici, Editurii “Cartea Copiilor” si scriitoarei Zully Mustafa

Share This Post

12 comentarii:

  1. Ioiiiii...Amira e si ea "totoata",vorba fiica-mi...ioiiiii....oare ce fetita nu se "totoeaza" cu carioca?:-D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dulci sunt...bine ca iese carioca .Mie pitica mea mi-a desenat pe pereti ...
    Frumoase amintiri aveti de la copilasii vostri *-*!

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha,am ras in hohote cand am vazut-o pe Amira,:))la tatuat..ce scumpa e si concentrata la "picturile" de pe picioruse!!!Robert e baiat mare deja,:))
    Spor la curatat draga mea,:))
    Va pup dulce pe toti si va doresc un weekend placut!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. tare dragalasi!ce momente de neuitat ne ofera!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana Maria,ce haioasa e fetita ta! :)) Auzi la ea...se totoeaza...:))

    Pupici la scumpete!

    RăspundețiȘtergere
  6. Julia,la noi peretii au scapat deocamdata. Sper sa-si limiteze talentele la "totoaje" :)) decat sa si le extinda spre zugraveli. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela,multumesc de sustinere! :))

    Te pup,week-end placut si tie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa este Alison! Avem niste momente unice! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Scumpi sunt, iar Amira e o artista! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Ellis! Pupici la tine si la minunea mica!

    RăspundețiȘtergere