Premii,premii...

marți, 2 iunie 2009

Duminica seara bucataras.ro m-a premiat din nou. Un nou storcator de citrice va trona la mine in bucatarie. :)



Multumesc bucatarasilor! Sunteti o super gasca! ;)

Si pe langa acest minunat premiu,am mai primit si alte 3 premii virtuale. Unul de la Julia



unul de la Gabi D



si unul de la Gabriela.



Va multumesc mult dragele mele!

Aceste premii virtuale,le ofer si eu la randul meu lui: Lily,CristinaK,Danelutza,Mihaela,Claudia si Dorei

Share This Post

15 comentarii:

  1. miha,felicitari!le meriti pe toate din plin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet Alison! Esti tare draguta! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha am venit sa imi iau premiul. Sunt foarte bucuroasa pentru ca ma apreciezi! Esti o super gospodina!!! Eu vroiam sa te intreb daca ai primit premiul de la Laura Laurentiu pentru ca eu inca nu l-am primit si am intrebat-o ce se intampla ca a trecut 1 luna de cand am castigat si mi-a spus ca a nascut sora ei si inca nu a cumparat din Ungaria aparatul de vaffe pe care eu l-am castigat. Mie una mi se parea corect ca inainte de a propune un premiu sa il si ai ca sa nu apara alte complicatii sa fii nevoit sa dai explicatii. Oricum poate nici nu o sa il vad vreaodata...sunt dezamagita!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lily,imi pare tare rau ca esti dezamagita.

    Nu,n-am primit inca premiul,dar ma gandesc ca poate Laura o fi prinsa cu altceva,ca n-am mai vazut-o "prin zona" de ceva vreme. Sunt sigura ca atunci cand va reveni va lamuri situatia. Bine ca avem de luat si nu de dat! :)))

    In alta ordine de idei,iti multumesc pentru aprecieri!

    Te pup si nu mai fi suparata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pt. premii. o zi buna Cami

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubita eu is ultima :((((( dorm in papuci,sa-mi fie la nas, iti multumesc din suflet, pup fetele suparate, sunteti niste gopodine desavarsite, va ador pe toate, Miha esti o lady ca te gandesti si la mine, te tzuca banatanca, multam fain.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult Cami! La fel si tie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Adriana!

    M-am delectat de dimineata! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari pentru premiul de la bucataras, la cit mai multe si ... acuma trebuie sa participi si la un concurs unde se cistiga citrice, hi. hi... glumesc, dar la atita aparatura iti trebuie fructe serioase. Pupici si multumesc pentru premii...

    RăspundețiȘtergere
  10. te asteapta inca un premiu la mine. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Flori! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am un "sac" de premii pt.tine! te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc din suflet Flori! Esti o scumpa ca te gandesti la mine! N-am apucat sa-l ridic nici pe cel din urma.N-a fost cu rea impresie,doar ca am fost prinsa cu diverse chestii piticesti. :) Cat de curand imi fac timp.Promit!

    RăspundețiȘtergere