Bulete de cascaval

vineri, 4 septembrie 2009



Avem nevoie de:

50 g telemea
100 g cascaval
2 oua
1 lingura faina
sare si piper
4 linguri pesmet
ulei pentru prajit

Telemeaua si cascavalul rase pe razatoarea cu ochiuri mici se amesteca cu un ou,sare si piper dupa gust.



Se adauga si 1 lingura de faina si se omogenizeaza.

Cu mana umeda se formeaza bulgarasi care se dau prin ou batut cu un praf de sare.



Apoi se tavalesc si prin pesmet,din abundenta.



E de preferat ca bulgarasul sa fie bine tabacit :)) cu pesmet,altfel la prajit se scurge cascavalul si in loc de bulgarasi vom avea niste ciupercute. :))

Se prajesc in ulei bine incins,de preferat intr-un ceaun.Atentie,ca se prajesc foarte repede.

Se scot pe un prosop absorbant si se servesc calde sau reci,dupa preferinta.

Share This Post

2 comentarii:

  1. Am facut si eu ieri, dar am pus in ele si cartof fiert si le-am facut si crochete si bulete.
    Au fost foarte bune, al meu a cerut si astazi asa ca va trebui sa le repet. Mutltumesc pentru idee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ideea cu cartoful fiert. Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere