Panna cotta cu ciocolata

miercuri, 10 martie 2010






* 225 ml frisca lichida naturala
* 100 ml lapte
* 1 lingura zahar
* 10 g gelatina
* vanilie
* Sos de ciocolata
* 50 g ciocolata amaruie
* 50 ml frisca lichida

Frisca lichida si laptele se amesteca si se pun intr-un vas la foc mic. Cand a ajuns la punctul de fierbere adaugam zaharul si vanilia si fierbem timp de 1 minut.

Dam deoparte si adaugam gelatina hidratata in cateva linguri de apa rece. Omogenizam si lasam la racit.

Ungem 3 cescute de cafea cu ulei si repartizam compozitia de panna cotta. Dam la rece pentru minim 2 ore.

Intre timp se prepara sosul de ciocolata. Se topeste ciocolata impreuna cu frisca lichida, se omogenizeaza si se lasa la racit.

Se rastoarna pe platou si se toarna deasupra sosul de ciocolata.

Sursa

Share This Post

19 comentarii:

  1. Ce bine arata!!!
    Te asteapta cateva premii pe blogul meu, daca ai 2 sec., te astept;)!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar maine pot sa vin pe la tine? Ca prea bine arata prajiturica ta !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu, vreau si eu... adica aveam in plan sa fac si eu, dar cind voi fi mai slabuta...

    RăspundețiȘtergere
  4. arata superb...si gustul cred ca este de mii de ori mai bun...mi-ai facut o pofta...felicitari,meriti pt tot ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  5. arata de milioane !felicitari,meriti un premiu

    RăspundețiȘtergere
  6. ;)))As fii vrut eu s apot pune degetul in cascada de ciocolata dar din pacate nu se puteAa :)))

    Iar panna cotta arata super si eu o sa fac ceva se,anator :) te pup si thx ca ia venit pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe panna cotta. J'aime beaucoup.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  8. une panna cotta irrésistible et bien présentée, bravo
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  9. Miha, multumesc tare mult de premii. Voi trece sa le iau. ;)
    O seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc tare mult tuturor pentru aprecieri si felicitari! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Miha am modificat putin reteta ta si a iesit ceva de vis.am postat of course cu link-ul catre original.pupici si merci de reteta

    RăspundețiȘtergere
  12. Sarah, tre sa fi fost delicioasa si cu capsuni.

    RăspundețiȘtergere
  13. Minunat Miha...imi era dor de tine...si m-am agatat si eu de blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ruxy draga mea, bine ai venit pe la mine. Te mai astept cu drag. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc din suflet...am sa revin cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  16. nu am facut niciodata de asta.
    mi-e asa de pofta! :( :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Gabi, cand faci sa ma poftesti si pe mine. :)) :P

    RăspundețiȘtergere