Ciocolata, provocarea lunii februarie in "Dulce Romanie"

duminică, 6 februarie 2011

Mihaela, a lansat in octombrie o provocare intre bloggerii din Romania. In fiecare luna un blog va gazdui provocarea "Dulce Romanie", cu un ingredient la alegere. In noiembrie Furnicuta ne-a provocat la "Nuci si usturoi", in decembrie Alison ne-a starnit interesul cu "Peste si fructe de mare" si in ianuarie, dupa atatia carnati si caltabosi :)) Alinuta ne-a revigorat cu "Rucola (Voinicica) si ciuperci".

Pentru luna februarie am acceptat sa gazduiesc eu aceasta provocare. Cum luna aceasta este "luna dragostei" am ales ca ingredient principal...ciocolata. Un ingredient  spectaculos si senzual, care se potriveste de minune cu dragostea ce pluteste in aer. :))


Ce ziceti?Facem luna aceasta un festin al ciocolatei?

Cine vrea sa participe imi va trimite pe mail (miha278@gmail.com) numele, numele blogului, link-ul postarii si o poza de 300 px cu preparatul respectiv. Data limita de trimitere va fi 14 februarie, iar pe 15 februarie voi afisa "galeria ciocolatoasa". Daca nu aveti blog imi puteti trimite doar poza si reteta, in cazul in care veti dori sa participati la aceasta provocare.

Va astept cu drag. Abia astept sa vad ce idei veti avea si cu ce anume va veti surprinde perechea de Valentine's Day.

Share This Post

27 de comentarii:

  1. un ingredient forta!sa curga ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna alegere pentru aceasta luna!sa fie festin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar voiam sa ma pregatesc de o noua strigare pentru gazduire in luna februarie. Multumesc de gazduire si de ingredientul .... afrodisiac foarte nimerit pentru luna aceasta. La cat mai multe retete!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine, doamna Miha.
    io va trimit.:d:P
    :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa fie o reteta noua? Sau putem alege una de pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc fetelor! Astept cu interes maxim pozele voastre.

    Cristina, o reteta noua. Sa aiba farmec provocarea. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte potrivita provocarea pentru luna februarie! :) accept si eu si cu mare drag si abia astept sa vad ce veti pregati si voi!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Miha, daca o gazduiesti tu, era normal sa fie ciocolata :))

    Am o intrebare, rogu-te: daca nu am mai participat la aceste provocari (desi le-am urmarit in fiecare luna :P ), pot sa particip acum? Ca la ciocolata ma bag si eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Abia astept sa pun ciocolata la topit! Bine ai venit la Dulce Romanie, Miha, cu un minunat ingredient!

    RăspundețiȘtergere
  10. ciocolataaaaaaaaa....a spus cineva ciocolata????ce bine suna provocarea.....tocmai cand eu am trecut la cura si miscare....

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca voi participa si eu, cu asa ingredient...
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ia uite ce face doamna Miha, lucruri ciocolatoase.
    Bine, şi eu o să mă înscriu... cred. :))
    Pupăcesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu bucurie particip si sunt incantata ca esti gazda acestei luni. Sa curga ciocolata si sa dam curs acestei provocari cu cat mai multe retete noi. Am intrat deja in febra alegerilor, sa gasec reteta potrivita sa ma reprezinte

    RăspundețiȘtergere
  14. Va imbratisez cu drag pe toate. Ma voi bucura foarte mult daca veti participa.
    Sunt curioasa cine va sparge gheata. :)) Eu inca n-am nici o idee. Poate-mi vine. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ciocolata cu dragoste! Sper sa reusesc sa fac ceva ciocolatos de inimos...sau inimos de ciocolatos? hm, ma mai gandesc ;-

    Daca ai chef de lepse si de premii, te asteapta la noi pe blog.
    Liana&Janet

    RăspundețiȘtergere
  16. cioco? pai aici e locul meu. daca nu uit pana la sfarsitul lunii, postez si eu una. Pup Miha.

    RăspundețiȘtergere
  17. Asta da provocare!!! Ma duc sa topesc ciocolata :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca stiam ca ciocolata va fi provocarea, mai asteptam cateva zile cu postarea cheesecakeului cu ciocolata :))
    Acum trebuie sa fac iar un desert plin de ciocolata... of of :)) sper doar sa ma incadrez pana pe 14 :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Liana, multumesc de invitatie. Te pup si te astept cu ceva inimos si ciocolatos!

    RăspundețiȘtergere
  20. Brandusa, pana pe 14 draga mea, pana pe 14. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ancuta, te pup. Ai grija la ciocolata! :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. Carmen, sunt sigura ca vei face ceva la fel de spectaculos. ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Miha, am trimis pe mail deja datele solicitate si linkul cu participarea mea la aceasta provocare. Sa ai o duminica frumoasa langa cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  24. Am primit Elena. ;)

    Mi-am facut de lucru cu provocarea asta...salivez la greu. :))) Din toate as manca, din toate as face...:))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. Din pacate nu am fost pe receptie :( Oricum ma voi servi din bunatatile de ciocolata. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  26. Pentru luna urmatoare sunt ceva propuneri? Ma gandeam ca daca nu s-a oferit cineva pana acum, as putea sa gazduiesc provocarea la mine :)

    RăspundețiȘtergere