Salata de paste cu piept de pui

luni, 5 septembrie 2011

Dupa un week-end in care am pus burta la cale cu gratare si alte bunatati, haideti sa savuram impreuna o salata de paste cu piept de pui. O reteta usor de facut, fara prea multe batai de cap.


300 g paste fusilli

1 piept de pui
sare si piper cu usturoi
ierburi de Provence
1 lingura sos de soia
1 lingura ulei de masline



1 mana de busuioc verde (am o tufa mica de busuioc si cu salata asta am lasat-o cheala :)))) )
4-5 catei usturoi
sare
4-5 linguri cu ulei de masline

1 rosie
~100 g mozzarella proaspata

Intai de toate pregatim carnea. O feliem si o asezam pe un platou. Condimentam dupa gust cu sare, piper cu usturoi si ierburi de Provence. Stropim cu ulei de masline si sos de soia, acoperim cu folie alimentara si dam la rece.

Pastele le punem la fiert in apa cu sare. Se fierb conform indicatiilor de pe ambalaj, apoi se scurg de apa si se pun intr-un castron.

Busuiocul il rupem bucati cu mana, apoi il punem intr-un mojar impreuna cu usturoiul si le pisam. Saram dupa gust, apoi adaugam ulei cate putin si amestecam pana obtinem o emulsie stabila.

Scoatem carnea de la frigider si o prajim pe gratar. Cand este gata o taiem cubulete si punem in castron peste paste. Adaugam rosia taiata felii si mozzarella cubulete. Turnam si sosul de busuioc si omogenizam.


Delicioasa si aromata!


Share This Post

22 de comentarii:

  1. Asta-i buna pentru Diana mea,ii plac tare mult pastele.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu .. delicioasa si aromata! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac salatele cu paste cam in orice combinatie!Arata super a ta!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. si noi am papat paste in week :)) , super gustoase si usor de facut ne salveaza in orice moment, salatica ta arata super !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte buna ideea de paste cu carne sub forma de salata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte bine, foarte bune pastele asa, si sunt si satioase! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca asa ar minca si motata mea, pentru face figuri ca vrea paste albe, fara sosuri colorate, broccoli si alte minuni de care pune mama'sa in farfurie...

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa fac si eu zilele astea ceva de genul asta. Fiica-mea adora salatele de paste cu pui. Arata tare bine!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dia, si ai mei sunt "pastari" :))) Le plac in orice varianta, dulci sau sarate. :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pisicuto, se pare ca am fost gand la gand in week-end, am papat paste. :))) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Minoki, si salata in sine este foarte buna, nu numai ideea. :)))) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pupici Adela. Foarte bune sunt, combinatia de usturoi cu busuioc ne-a placut tare mult. ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Pupam noruca mofturoasa! Cunosc foarte bine cum e sa ai mofturoei la masa. Si nu unul...ci chiar 3. :))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Maya, sunt sigura ca voi saliva instant la pastele tale. Faci niste poze grozave, incat chiar de nu ti-e foame iti doresti sa te asezi imediat la masa. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Teo! Ma bucur ca-ti place! Pup!

    RăspundețiȘtergere