Bucataria anului 2012

luni, 2 aprilie 2012


De cand am inceput acest blog bucataria a devenit o incapere foarte importanta din casa. Cu timpul s-au adunat ceva accesorii necesare muncii mele, apoi altele necesare pentru prezentare si fotografie, si astfel, pe langa faptul ca bucataria este mica si inghesuita, a devenit mica de-a binelea. Oricat m-am straduit sa utilizez la maxim fiecare coltisor, spatiul pentru lucru s-a restras considerabil.

Asa se face ca am inceput sa-mi doresc cu ardoare o bucatarie noua, cu mobila frumoasa, cu multe dulapuri si sertare, unde sa-mi pot organiza totul asa cum ii place unei Fecioare autentice. :)) Nu stiu cat se va concretiza acest vis al meu, pentru ca bugetul nu-mi permite, dar planuri si vise imi pot face. Cand am ajuns pe site-ul celor de la www.vreaumobila.ro efectiv am cazut cu capul pe coate si am inceput sa visez. Frumos! Si parca nu-mi venea sa ma trezesc din visare....atatea modele de mobila...atatea culori...

Sursa foto: http://www.vreaumobila.ro


Ma si vedeam intr-o bucatarie Smart, dotata corespunzator cu aparate si ustensile cu care sa-ti fie mai mare dragul sa gatesti. Daca ar fi sa facem pronosticuri, cam asa ar arata din punctul meu de vedere "bucataria anului 2012".

Pe langa aragaz, frigider, tavi si cratite de diferite marimi, indispensabile in orice bucatarie, n-ar trebui sa-mi lipseasca un robot de bucatarie si masina de paine, fara ele nu mi-as putea inchipui traiul in bucatarie.

Apoi cateva dulapuri si sertare cu destinatii precise pentru fiecare ustensila in parte, sa nu fie nevoie sa scotocesc pana in fundul sertarului dupa o spatula, un dulap in care sa pot pune condimentele, fiecare in borcanelul aferent, un blat mare de lucru si o polita pentru ghiveciul cu busuioc proaspat si zau! ca nu mi-as mai dori nimic altceva. 

Spatiul locuintei nu-mi permite, dar daca tot vorbim despre visuri...Mi-as dori un living mare si luminos, comun cu bucataria, unde sa putem lua masa impreuna, toti membrii familiei, asezati in scaune confortabile si elegante sau unde sa pot sporovai in voie cu prietenele, la o cafea. Iar cand vine seara si casa se cufunda in liniste, sa ma asez confortabil pe una din canapele si rasfoind o carte sau revista cu retete de prajituri (destul de evident, as spune!) sa-mi trag sufletul, dupa o zi istovitoare.

Si, asa cum ziceam, sunt doar vise, dar inca mai sper ca pot deveni realitate, curand. As putea renunta la living-ul luminos, dar macar sa am mobila de bucatarie pe care mi-o doresc, sa nu mai fiu nevoita ca uneori sa stau cu cratita in mana si sa intreb: "pe tine unde sa te mai pun?" :))

Si uite ca ajungand la final s-a nascut si intrebarea: "Cum ar arata  pentru voi "bucataria anului 2012"? In ce fel ati organiza spatiul ce-l aveti astfel incat acesta sa fie exploatat la maxim?"  Ideile voastre ma vor ajuta sa-mi schitez mobilierul mult visat si sa ma incadrez in buget. Va multumesc!

Share This Post

7 comentarii:

  1. In linii mari eu mi-as dori o bucatarie luminoasa, cu o masa spatioasa, cu muuuulte dulapuri si rafturi. Si cuptorul mi-as dori sa fie ridicat - asa ca in fotografia ta. Asta e mai complicat dar pe mine ma incanta bucatariile care au un astfel de cuptor. Si pentru mine, ideal ar fi sa am frigiderul la indemana. Mi-ar placea sa am spoturi instalate sub dulapioarele suspendate - mai vad pe la TV si-mi place teribil cum lumineaza bucataria. Mi-ar placea sa am rafturi multe, sa am la indemana - de pilda - condimentele. Mi-as mai dori teribil sa am in fata ferestrelor un blat de masa, sa pot gati si sa ma uit pe fereastra. Plus ca as face niste fotografii minunate cu atata la lumina direct pe masa. Si - desi nu se preteaza la bucatariile mici de apartament, tare mi-ar placea sa spatiu pentru robotul de bucatarie - sa aiba locul lui si sa nu trebuiasca pus in cutie si apoi pe vreun raft. Deocamdata n-am robot - deci n-am probleme. :-) Iti doresc sa ai cat mai curand exact bucataria pe care ti-o doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. La asemenea bucatarii te cred ca nu vrei sa te trezesti din vis.La bloc suntem taare necajiti cu spatiul si lumina . Nu mi-ar placea insa bucataria comuna cu livingul.Bucataria este locul unde ma retrag uneori si unde ma relaxez si eu si ar fi intimidat de ceilalti .Vad modelele de mai sus si imi sticlesc ochii la propriu .

    RăspundețiȘtergere
  3. O da,si eu visez la o bucatarie noua,maaare,luminoasa,cu multe rafturi,dulapioare etc etc si da,ai dreptate,avem voie sa visam macar.

    RăspundețiȘtergere
  4. O da....e super frumoasa ! si eu visez la o asemenea bucatarie. pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca este dupa descrierea ta , eu ar cam trebui sa ma declar multumita cu ce am ,in 2006 , m-a costat o ,,avere"(ptr mine 150.000.000 ,chiar este o avere) mobila de bucatarie utilata cu frigider , cuptor si plita ; imi lipseste polita ptr busuioc si robotul acela performant al tuturor chef-ilor , dar cum eu nu sunt , mai va ...
    Daca iti doresti cu-adevarat , se va implini ... asa mi s-a intamplat mie

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum nu cred in coincidente, ma intreb daca acest articol nu face parte din cele in care litera (P) ar fi trebuit sa fie inclusa :)) Am mai vazut articol si review la vreaumobila.ro pe alte foodbloguri si ma intreb de ce recurg oamenii la aceste metode? Blogul nu ar trebui sa fie scris din pasiune? Si daca blogul are trafic, nu ar trebui si publicitatea marcata, la fel ca in presa scrisa si in audio-vizual?

    RăspundețiȘtergere