Inghetata cu cacao Nesquik

vineri, 13 iulie 2012

Azi va propun o alta reteta de inghetata, la fel de delicioasa ca si restul inghetatelor ce le-am facut in vara asta. Si spun asta pentru ca daca as fi intrebata care mi-a placut cel mai mult n-as putea sa dau un raspuns foarte clar. :))))



100 g lapte praf
100 g ciocolata alba
300 ml lapte
200 g lapte condensat
250 ml smantana pentru frisca
4-5 linguri Nesquik

Ciocolata o topim la foc mic impreuna cu smantana pentru frisca. Aducem la punctul de fierbere, omogenizam si lasam la racit. Dam la congelator pentru 1 ora. Cand s-a racit foarte bine, bagam mixerul si mixam pana obtinem o compozitie pufoasa, compozitie in care vom adauga laptele praf, Nesquik-ul, laptele condensat si la sfarsit laptele.

Daca o sa considerati ca e prea dulce, mai adaugati putina smantana pentru frisca sau lapte.

Dam vasul la congelator pentru 2 ore, scoatem si mixam o data cu blenderul vertical pentru a sparge acele de gheata si pentru a omogeniza inghetata. Dam din nou la congelator pana la congelarea completa.


Share This Post

13 comentarii:

  1. Neatza draga mea!
    Imi termin treaba si-ti fac o vizita, nu de alta dar vreau sa ma conving singura ca este asa buna cum spui tu :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit de inghetata si am venit repede sa fur o portie! Sunt convinsa ca e delicioasa, arata foarte bine si numai bunatati ai pus in ea! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. O bunatate de inghetata ai facut! weekend minunat !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna si cred ca foarte indragita de copii si nu numai :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si buna si aspectuoasa. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum sa refuz o asa bunaciune racoritoare?

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu cred ca prichindeii n-ar refuza o portie din asa bunatate de inghetata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelenta inghetata. N-as refuza o portie.

    RăspundețiȘtergere