Sorbet de fructe

vineri, 27 iulie 2012

Pentru ca azi se anunta o zi torida, v-am pregatit un sorbet de caise si piersici. Cu gust intens de fructe, aromat cu putina menta...un desert minunat.



3-4 caise
1 nectarina
2 piersici
2 frunze de menta
2 linguri zahar
1 lingura coniac
2 linguri apa rece

Fructele se taie bucati potrivite si se pun in vasul de la blenderul vertical. Turnam deasupra apa rece, coniacul si zaharul. Adaugam si frunzele de menta si pasam totul pana obtinem un excelent piure de fructe.

  • Fructele se pot curata de coaja in cazul in care va deranjeaza acest aspect
  • De preferat ar fi ca fructele sa fie reci, tinute in prealabil la frigider si bine coapte
  • Mai adaugati zahar, daca o sa considerati ca e necesar
 Turnam piureul de fructe intr-o caserola si dam la congelator pentru vreo 3-4 ore, timp in care la intervale de 20-30 de minute, scoatem vasul si amestecam, pentru a sparge acele de gheata.

Eu ma duc sa-mi mai pun o portie. Mancare nu-mi mai trebuie, zau! :))


Share This Post

6 comentarii:

  1. Arata atat de bine si e atat de cremos ca mi-ai declansat o pofta teribila ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite la cine merg eu astazi sa savurez ceva rece.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de dulce poate fi un sorbet de fructe nu stie nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce super arata, ce combinatie frumoasa de fructe. Nici mie nu mi-ar mai trebui mancare cu asa ceva prin casa :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. ce combinatie interesanta, piersici si menta :) o sa incerc si eu neaparat!

    RăspundețiȘtergere