Salata cu nuca,mar si portocala

vineri, 3 iulie 2009

de la ardei-iute.ro



Trebuie sa recunosc ca n-am mai gatit niciodata asemenea..."picanterii" :)) dar cum sunt deschisa catre noi experiente,am zis sa incerc. Pana la urma,rau n-are ce sa fie,ziceam in sinea mea. Si n-a fost rau...ba chiar mi-a placut. ;) Dulce-acrisor-picant...o combinatie indrazneata,dar reusita.

Avem nevoie de:

2 linguri otet din vin rosu
2 linguri suc de portocale
1 portocala
1/2 cana stafide (optional)
4 mere (2-3 soiuri diferite)
2/3 cana cu nuca, prajita si taiata bucati mari
2 linguri ulei de masline extra-virgin
sare, piper

Intr-un vas de salata se amesteca otetul, sucul de portocala si stafidele,daca optati pentru ele.Eu n-am pus.

Merele se curata si li se indeparteaza cotorul.Se taie cubulete,la fel si portocala.



Se sareaza si se pipereaza.



Se combina cu amestecul de otet si suc de portocala.Se adauga nuca si uleiul de masline.

Share This Post

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu