Papanasi moldovenesti

marți, 15 septembrie 2009

by Natalia


Avem nevoie de:

250 g branza de vaci
1 ou
1 lingura zahar (eu am pus mai mult,cred ca vreo 3)
2 linguri faina
esenta de vanilie

Intr-un castron punem branza impreuna cu zaharul,oul si esenta de vanilie.



Amestecam pana vom obtine o pasta omogena.

Apoi adaugam faina si omogenizam.Compozitia trebuie sa fie legata si sa se dezlipeasca de pe lingura si castron.
Probabil ca din cauza faptului ca am pus mai mult zahar,compozitia mea nu s-a legat,in asa fel incat sa pot modela papanasii. N-am vrut sa pun mai multa faina,am preferat sa iasa cu gust intens de branza,asa ca am luat compozitia cu lingura si am pus direct in tigaia cu putin ulei.

Se rumenesc pe ambele parti si se scot pe hartie absorbanta.

Se servesc dupa preferinta,cu miere,iaurt sau smantana.

Noi am preferat smantana dulce pentru frisca. :)



O sectiune plina de branza buna buna...:)

Share This Post

6 comentarii:

  1. As fi zis ca esti super rapida, daca nu stiam ca ai facut papanasii inaintea mea! :)))) Arata bine de tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Si buni,datorita tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. fff buni; eu nu am mai facut de mai bine de un an...
    am aceeasi reteta, doar ca are 4 linguri de faina si ies mai inchegati, sa poata fi modelati gogosele;
    sunt convinsa ca acestia ai vostri sunt pliiini de branzica!
    yamiii!

    RăspundețiȘtergere
  4. ellis, papanasii astia nu se fac gogosele, ci ca snitelele, mai plate, de aceea nici nu e nevoie de faina multa. Si eu mai pun uneori cu lingura, se mai intimpla sa fie brinza altfel si nu merge figura cu dezlipitul de pe lingura si castron.

    RăspundețiȘtergere
  5. adica sa pun cu lingura in tigaie la prajit, sper ca s-a inteles..

    RăspundețiȘtergere
  6. am inteles, Naty, ziceam numai ca eu am tot facut alta reteta...cu 4 linguri de faina...e clar ca astia sunt mai altfel...plini de branza!

    RăspundețiȘtergere