Premii

vineri, 6 februarie 2009

Zilele trecute am fost in vizita pe blogul Laurei Sava si cum ea e o draguta nu m-a lasat sa plec cu mana goala si mi-a inmanat o multime de premii.Premii pentru care ii multumesc din suflet.
Acu...eu fiind proaspat aterizata in blogosfera :D habar n-am ca sa fac cu ele,asa ca vi le arat si voua apoi o sa le dau mai departe.Bineinteles ca le voi da la toate fetele din lista,fete care m-au inspirat si incantat de-a lungul vremii cu creatiile lor culinare.Dar...as vrea in primul rand sa primeasca aceste premii draga mea prietena Natalia,cea care mi-a insuflat pasiunea pentru prajiturit, apoi Adra cea care m-a convins,care a punctat decisiv :)),sa-mi fac acest blog. Si nu in ultimul rand Danelutza,cuscra mea draga :),care a fost alaturi de mine si m-a incurajat mereu.
Va multumesc!

Share This Post

2 comentarii:

  1. Felicitari Miha!!! :)
    Arata tare bine, la tine pe pagina, toate premiile astea grozave! :P
    La cat mai multe!!!

    RăspundețiȘtergere