Chiftelute de cartofi cu cascaval

joi, 15 aprilie 2010



* 500 g cartofi
* 2 oua
* 100 g cascaval
* sare si piper
* nucsoara
* faina ( cateva linguri cat sa se lege compozitia)
* pesmet

Cartofii se fierb in apa cu sare si putina nucsoara. Dupa ce ai fiert se scurg de apa si se paseaza.

Se adauga ouale si cascavalul ras. Se potriveste gustul de sare si piper. Adaugam si faina, putin cate putin, pana obtinem o compozitie lipicioasa, dar care poate fi modelata.



Fiecare chifteluta se tavaleste prin pesmet, apoi se prajeste in uleiul bine incins, pe ambele parti.

Share This Post

11 comentarii:

  1. Foarte faine chiftelele tale! Bravos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune rau de tot! Mi-ai facut pofta ...de mult nu le-am facut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicoleta, sunt usor de facut si bunute, asa e? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha, vreo luna si ceva tot emotikoane din astea o sa-ti las pe blog :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. eeee...dar la vara cine va avea mandra silueta? ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. da, asta pina ajung in vizita la tine, dup-aia, parca vad, adio silueta! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaaaa...pai daca tii mortis pot sa te tin la regim. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. buna miha!sper ca nu gresesc si ca nu-ti stric we,dar am gasit aici reteta ta:http://www.avantaje.ro/forum/viewtopic.php?t=3668&postdays=0&postorder=asc&start=15
    nu cred ca esti u cea care a postat si am crezut ca e de datoria mea sa te anunt ca cineva a furat cu nerusinare POZELE tale!te pup si te rog sa ma ierti daca esti tu cea care a postat desi ma indoiesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc tare mult Andreea ca m-ai anuntat. Am scris in cadrul topicului respectiv, sper sa se rezolve aceasta situatie.
    Despre donsoara respectiva...nimic decat...RUSINE!
    Te pup si seara buna!

    RăspundețiȘtergere