Placinta cu branza si marar

miercuri, 26 septembrie 2012

Ca ne place placinta cu branza cred ca se stie deja. Mai ales lui Robert, daa! :)) Daca pana acum am facut diverse retete dulci, acum am incercat si varianta sarata, aromata cu marar, caci aveam eu asa o curiozitate in ceea ce priveste placinta asta. :))

Initial am vrut sa fac sub forma de rulouri, dar cum foile de placinta au fost (cam) ferfenita in pachet (deh! asa-s firmele care se respecta! :))) ) am facut cu foi intinse.




1 pachet foi de placinta
~100 ml ulei pentru uns foile

100 g telemea
400 g branza de vaci
3 oua
2-3 linguri smantana
sare si piper
marar verde

Pentru uns:

1 ou
2 linguri smantana

Intr-un castron amestecam branza de vaci cu telemeaua sfaramata cu furculita, ouale si smantana. Saram si piperam dupa gust, iar la sfarsit adaugam mararul verde tocat.

Foile de placinta decongelate la temperatura camerei se impart in 2. Fiecare foaie se unge cu ulei si se aseaza intr-o tava (25/35 cm). Dupa ce am terminat cu prima parte de foi punem compozitia de branza cu marar si acoperim cu cea de-a doua parte de foi, de asemenea unse cu ulei.

Oul il batem bine cu un praf de sare. Adaugam smantana si omogenizam. "Sosul" obtinut il turnam uniform peste placinta.

Dam tava la cuptor la foc mediu pentru cca 40-45 de minute, pana placinta se rumeneste. Se lasa la racit in tava, apoi se portioneaza dupa dorinta.

Share This Post

14 comentarii:

  1. Si eu ador dulciurile cu branza si marar si cred ca placinta ta e tare buna, la felul in care arata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Miha!Arata si este si foarte buna.Mama mea este o foarte buna bucatreasa si a facut de cateva ori reteta.O zi usoara iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sa incerc si eu reteta, ca mie imi plac gogosile cu branza sarata si marar, fara branza de vaci. Imi plac chiar mai mult decat placintele cu branza dulce si stafide :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mancat placinta cu urda si marar la Bran si a fost super.
    Cred ca este si mai buna cu branza mai sarata!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot placintuta am facut si eu,dar vreau si de la tine de-asta sarata!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa me parait bien délicieux, sont aspect et fantastique!

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  7. Tiene que estar riquísimo, el aspecto es delicioso,igual que todas tus recetas. Te felicito. Un saludo, Clara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna tare placinta asta ;) Si noua ne place. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Miha, ai o bunatate de placinta. Ce combinatie mai buna? branza...marar...mananci cu pofta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe blogul asta risti sa faci diabet.Prajitura Love-cake va place?

    RăspundețiȘtergere
  11. Vasile, nu stiu despre ce prajitura este vorba. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Va multumesc mult de aprecieri! :* :*

    RăspundețiȘtergere