Prajitura Kinder Milch Schnitte

vineri, 3 februarie 2012

Prajitura Kinder (felie de lapte ii spun ai mei, pentru ca asa e la televizor :)) ) este o prajitura ce se face foarte usor si este absolut minunata. Copiii o vor adora, va asigur! ;)





Pentru blat:

4 oua
80 g zahar
20 ml lapte
100 ml ulei
2 linguri gris macinat
2 linguri cacao
2 linguri faina
2 linguri de miere
1 lingurita de praf de copt
1 plic zahar vanilat

Se separa ouale. Galbenusurile se freaca bine cu zaharul si zaharul vanilat pana se albesc. Faina se amesteca cu praful de copt, cacao si griul macinat si se adauga la crema de galbenusuri, amestecandu-se usor. Se adauga laptele, apoi uleiul si mierea. Albusurile se bat spuma tare cu un praf de sare, ca pentru bezea si se incorporeaza in compozitia de galbenusuri.

Se coc doua foi in tava (42/30cm) tapetata cu hartie de copt, in cuptorul incins la foc mediu,  pentru 12 minute, aproximativ. Lasam blaturile sa se raceasca si mai apoi desprindem hartia.


Pentru crema avem nevoie de:

300 g lapte condensat indulcit
300 ml smantana pentru frisca
100 ml lapte
4 foi de gelatina

2 plicuri zahar vanilat

Daca nu aveti lapte condensat indulcit, se poate prepara foarte usor si rapid acasa. Reteta o gasiti aici.

Gelatina se hidrateaza in apa rece. Laptele condensat se amesteca cu 50 ml de lapte. In restul de lapte incalzit se dizolva gelatina hidratata, apoi se adauga in laptele condensat, mixand usor.

Smantana pentru frisca se bate cu zaharul vanilat pana devine pufoasa, apoi se adauga amestecului de lapte si gelatina. Se lasa la frigider si cand se intareste putin, se pune pe primul blat si se acopera cu al doilea.

Se lasa la frigider 2-3 ore, apoi se taie cu multa usurinta.



Gabriela copilasii mei iti sunt recunoscatori pentru reteta...;)



Share This Post

43 de comentarii:

  1. Bravooooooo.....Domnul Sa Va Intareasca Sora Draga , Si sa Dati Si Reteta Sarmalelor! :) Ca Sunt gustoase Dar Nu stiu Reteta ...

    Multumesc Hristos a Inviat!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc domnule Cazacu!

    Voi reveni si cu reteta de sarmale! :))

    Adevarat a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Gusti! ;)

    E si fffff buna...

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos a inviat!!!

    Doamne, cat de frumos ti-a iesit Milch-schnitte-le, Mihaaaa!!! :))
    Si eu am zis ca-l incerc dar n-am mai apucat...
    In weekendul asta, totusi cred ca nu mai scapa! :D

    Te pup si felicitari pentru toate minunatiile de retete pe care le-ai postat de la ultima mea vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat a inviat,Laura draga!

    Te pup si multumesc de cuvintele frumoase!

    Te astept mai des in vizita! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. spuneti mi va rog la crema.eu am pus laptele condensat peste frisca batuta si nu mi a iesit.a ramas foarte moale.am aruncat o.multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  7. Manuela, ce fel de lapte condensat ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
  8. am folosit la cutiute din alea de cafea ca nu am gasit altul.dar am facut o a doua oara si mi a iesit.va multumesc frumos.sunteti foarte priceputa.va felicit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Manuela, in reteta aceasta se foloseste lapte condensat indulcit. Este gros ca o crema, foarte bun la gust :) si foarte dulce. Se foloseste in principal la prajituri, dar nu numai.
    De asta n-a iesit prima data, ai pus din cel pt cafea si a fost prea lichid totul. Dar daca ai mai facut o data si a iesit e bine. A fost bun? :)
    Multumesc de aprecieri si te mai astept pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tocmai am gustat, e belea!!! Abia astept sa aflu si parerea copiilor diseara!

    RăspundețiȘtergere
  11. Spunemi te rog cand adaug frisca la continutul acela de lapte crema aceea trebuie sa fie rece?
    Iar in legatura cu blatul..poy face unul intreg si apoi sa il tai
    Scz ptr atatea intrebari.Ms de rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristina, crema este rece. Nu se incalzeste deloc. Doar gelatina foarte putin cat sa se lichefieze. O poti pune si la microunde cateva secunde.
    Blatul nu cred ca-l poti face intreg, este un blat foarte fraged si nu cred ca se preteaza la a fi taiat in 2.
    Nici o problema pentru intrebari, raspund oricand cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ms frumos pentru raspunsuri, esti foarte dragutza.
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am o intrebare, conteaza din ce este mierea ( salcam, tei, poliflora). Eu am una,da are un gust foarte puternic, adica se simte foarte tare. Sa pun mai putin?

    RăspundețiȘtergere
  15. Cristina, crede-ma ca nu stiu de care este mierea pe care o am. Inclin sa cred ca e poliflora.
    Daca gustul e prea pregnant si...deranjant, poti pune mai putin, desigur.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am si eu la frigider aceasta minunatie, astept cele 3 ore sa treaca, a iesit ok pina acum... sa vedem ce gust are, o sa te anunt!!Am pus mai putina miere ptr. ca imi era frica sa nu strice gustul., Si o intrebare, blaturile nu se insiropeaza?.. Ms de rabdare.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cristina, nu se insiropeaza blaturile. Fiind subtiri nu e nevoie. Se inmoaie exact cat trebuie de la crema.
    Te astept cu impresiile finale. ;) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Asnoapte am avut un musafir la frigider care a mancat jumatate de prajitura ( sotul meu), de dimineata eram socata!!Am savurat singura o felie ( am facut-o sub forma de tort ptr ca am doar forma rodunda cu fund detasabil) este divina, crema este f pufoasa la fel si blaturile, nu imi imaginam ca poate fi asa de buna. Multumim pentru aceasta bunatate.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  19. Cristina, ce haios e sotul tau. :)) Mai ceva ca un copil se furiseaza la frigider, nu? :)))
    Ma bucur tare mult ca v-a placut.

    Pupici si o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  20. Si daca ma gandesc il invidiez!!! are un metabolism foarte accelerat si poate manca orice si oricat si nu se ingrasa, iar eu putin daca depasesc limita iau proportii!!In consecinta tot timpul el mananca jumatate de tava , mai ales daca este cu ceva ciocolata.

    RăspundețiȘtergere
  21. Atunci inseamna ca el e din gasca mea. :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna Miha! Vreau sa incerc si eu prajitura asta minunata dar nu am inteles cum e cu cele 2 foi. Din 4 oua fac o foaie sau numai din 2 oua (adik injumatatesc ingredientele date de tine)? Te intreb pt ca am incercat cu jumatate din ingrediente pt o foaie (in tava de 30/34)si a iesit f subtire.
    Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  23. Alina, cantitatile sunt pentru 2 foi, foi care ies subtiri, de cca 0,5 cm grosime. Eu cred ca ti-a iesit tocmai cum trebuia sa iasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Am facu si eu prajitura; delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Mirela, am vazut cand ai postat pe bucataras.ro Foarte foarte frumoasa. Bravo. Felicitari si pentru blog, bun venit in blogosfera. :*

    RăspundețiȘtergere
  26. Faina reteta si chiar mi-am luat si eu un bax de lapte condensat care am avut surpriza neplacuta ca expira in iunie .. asa ca ma apuc de prajiturit la greu :))

    Sper sa fac prajiturica ta in weekendul acesta ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. Ari, cred ca toata lumea a cumparat lapte condensat! :)))

    Daca te hotarasti sa faci prajitura, poti pune toata cutia de lapte si mai maresti nitel cantitatile celelalte.

    Si...laptele condensat se poate folosi si putin peste perioada de expirare.

    RăspundețiȘtergere
  28. Se putea sa nu ma ucizi tu si azi ?!?
    Wk calduros , linistit si fara troiene .

    RăspundețiȘtergere
  29. Am venit sa te anunt ca te asteapta un premiu la mine pe blog..daca lipsec patratele de pe farfurie n-am fost eu!!pup o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Felicitari pentru reteta ! A iesit mai buna decat cea de la Kinder. Nu am gasit niciunde lapte condensat indulcit , am cautat la Kaufland ,Billa , Lidl ... asa ca l-am facut eu . Pentru data viitoare cand voi face imi ziceti si mie unde pot sa gasesc , cred ca este mai ieftin sa il cumperi decat sa il faci :)) . Mersi

    RăspundețiȘtergere
  31. Impecabila !!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Arata superb!!!
    Am salvat si eu reteta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  33. f bun dar cat cantaresc foile de gelatina?

    RăspundețiȘtergere
  34. Dana, foile de gelatina se pun la numar. Daca ai gelatina granule 1 pachetel de 10 g este suficient.

    RăspundețiȘtergere
  35. Miha diseara fac minunatia aceasta de prajitura! Abia astept sa infulec cateva bucati.... nu feliute ca sigur nu ma satur. Te pup. Revin maine cu noutati.

    RăspundețiȘtergere
  36. Miha e la rece.... Cum sa nu ma gandesc, doar de la tine am reteta! Data viitoare am sa folosesc o tava putin mai mica. Mi se pare blatul subtirel si din cauza asta usor de manevrat! Dar tot 10+ ii dau si tie si ei! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna Miha, te ,,urmaresc din umbra,, de mult timp dar nu am indraznit sa iti scriu.Sunt si cititoare si concurenta a revistei Practic unde am vazut si retele tale.Multe retete pe care le-am preluat de la tine au devenit preferatele mele si ale baietilor mei.Ultima reteta pe care am preparat-o este PRAJI KINDER, acum 2 zile.Rezultatul?Succes total...ca de obicei.Am recomandat blogul tau si mamei mele, moldoveanca si gospodina desavarsita ce locuieste in Spania de 7 ani.Te pup si te felicit pentru acest blog, este preferatul meu...Madalici

    RăspundețiȘtergere
  38. Madalici, multumesc frumos de cuvintele frumoase. Ma bucur tare mult ca ai indraznit sa-mi scrii, te rog sa o mai faci si cu alte ocazii.

    Pupici cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  39. Multumim pentru reteta, am facut-o acum de rusalii este perfecta ,nici mie foile nu mi-au iesit doar din 4 oua am facut din 8 o foaie di 4 si cealalte din 4,nu mi-au iesit groase deloc seamana perfect cu ce ai tu in poza,la crema am mai adaugat niste miere si a iesit delicioasa.Felicitari si la placinte inainte sau prajituri:)

    RăspundețiȘtergere