Concurs "Batalia sarmalelor"

marți, 8 decembrie 2009

Nu demult m-am inscris in marea batalie a sarmalelor. Sper sa nu fie o batalie CU sarmale. :))

Va invit si pe voi, dragii mei sa fiti alaturi de mine in aceasta batalie. Bineinteles daca veti avea placerea de a rupe cateva minute din timpul vostru, pentru ca votarea se valideaza printr-un link ce-l veti primi la adresa de mail cu care ati votat.

Acesta este linkul unde puteti vota: sarmaua mea uriasa :)), dupa cum bine a botezat-o Robert, puiul meu drag.



Va multumesc din suflet tuturor!

Share This Post

10 comentarii:

  1. Gata! S-a votat!

    Super sarmaua ta :)

    BAFTA!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes ! Arata tare apetisanta sarmaua ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai cum sa nu votez sarmaua ta uriasa ! Acum fig ! Miha draga, te asteapta un premiu la mine. O zi buna! Cami

    RăspundețiȘtergere
  4. Atata sooper sarmaua ta, iti tin pumnii si te votez, multa bafta. Eu am venit sa te premiez, te astept la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cami, multumesc tare mult. Votul tau conteaza mult. Daca nu in concurs, macar pentru mine. :))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Livia, multumesc tare mult pentru vot si premiu. Imediat trec sa-l ridic.

    Te pup, o zi buna!

    RăspundețiȘtergere