Ciuperci boieresti

duminică, 31 ianuarie 2010



Avem nevoie de:

* 1/2 piept de pui
* 6 ciuperci proaspete mari
* 1 morcov
* 4 catei usturoi
* 3-4 linguri suc de rosii
* 1 ou
* sare si piper
* patrunjel verde
* 50 g cascaval

Pieptul de pui l-am robotit :), apoi l-am amestecat cu morcovul, usturoiul si coditele de ciuperci tocate, sucul de rosii, ou, patrunjel, sare si piper dupa gust. Daca este prea moale se adauga 1 lingura de pesmet.

"Palariile" ciupercilor le-am pus intr-un vas termorezistent,



le-am umplut cu compozitia de carne. Compozitia se pune mai cu varf, sa arate ca o cusma boieresca. :))

Acoperim cu cascaval ras,



stropim cu 2 linguri de ulei si dam la cuptor pana se rumenesc.



Se servesc calde.

Reteta incercata si de Ilda:

Share This Post

10 comentarii:

  1. Draga Miha, maine ma boieresc si eu, ca tare fain mai arata ciupercutele tale !!!!
    Mi-ai facut o poftaaaaa, de numa!
    Puuup si o Duminica faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata ciupercile astea, Miha! Si mai ales daca sint cu carne, la noi ar avea succes garantat! :))
    Uite n-am luat niciodata ciuperci mari, o sa iau acum, sa fac si eu reteta asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuia sa le denumesti "cusma boierului"... suna mai... sexy... Cred ca sint tareee bune... Acum ce ma fac n-am nici ciuperci, nici piept de pui prin congelator... of, of...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am cuvinte sa-ți zic ce poftă mi-ai făcut... Pare delicios

    RăspundețiȘtergere
  5. Apetisante. Am facut si eu, dar nu asa. Voi incerca so varianta ta

    RăspundețiȘtergere
  6. Une version très savoureuse.
    Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciupercutele astea boieresti :) ai idee cu ce garnitura sau salata ar merge?

    RăspundețiȘtergere
  8. O.C cred ca o garnitura de orez ar fi foarte potrivita. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. arata excelent si cred ca si gustul trebuie sa fie nemaipomenit si chiar ca sint boieresti pt ca sint de efect dai gata musafirii cu ele merci Miha pt reteta asta

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim, cu mare placere. Ma bucur ca-ti plac "boieroaicele" :))

    RăspundețiȘtergere