Laptele, un plus de sanatate pentru tine si familia ta

joi, 10 noiembrie 2011



De cand am devenit mama, am devenit si mult mai atenta la alimentatie, la ceea ce mancam noi si copiii nostri. Am incercat in fiecare zi sa le ofer o dieta echilibrata, iar laptele este un aliment ce nu lipseste din meniu, dimineata si seara.

Laptele reprezinta o buna sursa de calciu, un izvor de sanatate, fiind foarte important in alimentatia zilnica. Este un aliment important in alimentatia copiilor (si nu numai) ajutand la dezvoltarea lor armonioasa.

Grasimea din lapte are punctul de topire scazut, ceea ce o face sa fie foarte usor de asimilat. Contine vitamina D, vitamina ce ajuta la intarirea oaselor si la fixarea calciului, prevenind astfel aparitia rahitismului.

Saptamana aceasta mi-am propus sa va provoc. :) Va voi propune cateva retete de prajituri, care in opinia mea ar merge consumate cu lapte. Ce ar trebui voi sa faceti e sa lasati un comentariu in care sa va exprimati preferinta pentru una din aceste retete. De asemenea, puteti sa-mi propuneti si voi ceea ce credeti ca ar fi potrivit, iar saptamana viitoare eu voi gati pentru voi una sau mai multe din retetele propuse. Deci, saptamana aceasta discutam si bem lapte :)) iar saptamana viitoare facem prajituri si iarasi bem lapte. :))

Implicarea voastra in aceasta provocare o voi recompensa cu un set de carti “Jamie Oliver – Bucatarul se dezbraca de secrete”. Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti.



 Retetele propuse de mine sunt:

  1. Branzoaice
  2. Chec cu ciocolata
  3. Cookies cu ovaz si bucati de ciocolata
  4. Fursecuri cu vanilie si ciocolata
  5. Cozonac cu crema de ciocolata
  6. Cornuri cu nuca si cacao
 Va astept la discutii. Intre timp voi pregati si o cafea. Cu lapte, evident! :)

Share This Post

25 de comentarii:

  1. Salut Miha! Desi sunt un mare ( dar MAAAARE!!!! ) fan ciocolata, cred ca as alege o branzoaica (sau chiar doua :P) langa un pahar mare de lapte. Ador aluatul pufos si crema dulce de branza, numai bune pentru un inceput de zi minunat...sau chiar pentru o cina usoara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ar merge,pur si simplu niste cozonac langa laptic?

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai ca eu nu am inteles. Cum adica? Tu ai propus aceste retete sa le faci si noi sa le mancam? Apoi sa-mi spui cand sa vin.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu aleg cozonac cu crema de ciocolata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah... niste cornuri cu nuca si cacao ar fi fabuloase!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu le putem alege pe toate?:D
    parca ar merge tare bine niste branzoaice pufoase si aromate :)
    Corina

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu aleg cookies cu ovaz,sunt perfecte langa o cana cu lapte ...si cafea!

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ,eu as vrea niste cookies cu ovaz si bucati de ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  9. M-ar tenta niste cornuri,merg perfect langa o cana cu lapte!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. As servi cu mare placere, un fursec cu vanilie si ciocolata!!:)Pup si multumim pentru provocare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu sunt fan branzoaice.... yummy
    Si pentru ca ai pahare ca ale mele,trebuia sa comentez,nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. faina provocare !eu nu beau lapte,dar mama si baiatul meu da.mamei i-ar place cozonac cu crema de iocolata iat baiatului meu,definitly Cookies cu ovaz si bucati de ciocolata.daca sa bealapte mai des as alege fara ezitare branzoaice.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai cum sunt fan ciocolata,sigur aleg Cozonac cu crema de ciocolata.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. na ca las si eu un commmaici, desi n-am eu sanse la extragerile astea....of of...
    deci eu as manca la un pahar de lapte niste Cornuri cu nuca si cacao. Ne vedem la un pahar de lapte si un corn? pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru mine Cozonacul cu crema de ciocolata suna fantastic... mai ales langa o cana de laptic caldut :D cred ca e varianta cea mai nostalgica...mi-aduce aminte de copilarie, asa ca astept de la tine draga Miha COZONACUL cu mare drag >:D< :-* !!! Si ca sa nu pierd sansa sa te pun la treaba te provoc sa incerci Brownie pe care le servesc neaparat cu lapte sau cu o cafeluta cu lapte :P http://anastassiacafe.blogspot.com/2011/04/brownie.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-e o pofta nebuna de un pahar cu lapte si cateva felii de chec cu ciocolata.nu mi-ar displace nici celelalte bunatati din lista ta, suna grozav, si mai ales cu lapte:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Tare mi-ar place niste cozonac... pufos si aromat...

    Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  18. Branzoiacele!!!fara indoiala!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu prefer cornurile cu nuca si cacao si binenteles paharul cu lapte alaturi.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. Am uitat sa ma semnez.
    Mariana Scarlat

    RăspundețiȘtergere
  21. eu prefer cozonacul pufos cu ciocolata :)

    RăspundețiȘtergere
  22. eu vreau branzoaice calde langa o cana maaaare cu iaurt rece...
    kamy

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu vreau cozonac cu crema de ciocolata. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Dar mi-a ramas gandul si la 4 fursecurile cu vanilie si ciocolata.

    RăspundețiȘtergere