Salata calda de cartofi

duminică, 9 mai 2010



* 1 kg cartofi
* 4 castraveti murati
* 150 g kaiser
* 1 ceapa
* sare si piper

* Pentru sos:

* 100 g unt
* 3 linguri faina
* 500 ml lapte
* 3-4 linguri mustar
* marar
* patrunjel
* sare

Sosul de mustar:

Am pregatim un sos Bechamel, intocmai ca la reteta de Lasagna cu carne.

Untul il punem la topit, apoi adaugam faina si amestecam continuu, sa nu faca cocoloase. Punem si laptele,cate putin,apoi mustarul si verdeturile tocate. Potrivim gustul de sare si piper.

Cartofii se fierb in coaja, in apa cu sare. Dupa ce au fiert se curata de coaja si se taie cuburi.

Castravetii si kaiserul se taie, de asemenea, cuburi mici, iar verdeata se toaca.

Kaiserul il prajim usor intr-o tigaie fara ulei. Cand incepe sa lase grasime adaugam ceapa tocata marunt. Amestecam usor pana se inmoaie, dupa care turnam peste cartofii amestecati cu castravetii murati. Amestecam usor, sa nu se sfarame cartofii.

Turnam sosul de mustar, potrivim gustul de sare si piper.



Se serveste calduta, simpla sau ca garnitura pentru friptura de porc.



Sursa

Share This Post

10 comentarii:

  1. Mmmmmm, ce bunatate Miha, este foarte aspectoasa slalata aceasta, felicitari! Imi plac preparatele tale, te urmaresc cu drag si te admir.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain arata. O incerc si eu musai!
    Merci frumos pt reteta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eram la serviciu ieri, in pauza de 15 minute si am accesat de pe telefonul mobil pagina ta....si vad salata!! Ohhhh,rau de tot! Aici e o zicala:"Sa nu gatesti niciodata cand esti flamand"...ei bine am si eu zicala mea "Sa nu accesezi niciodata blogul lui Miha cand esti flamand" ca o sa fii si mai flamand!

    Arata super, dar mai era nevoie sa o spun??

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred si eu ca sint gustosi!
    Ideea e de retinut!
    Te pup Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Maria pentru aprecieri! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, cu mare drag. Ma bucur tare mult ca ti-a placut reteta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Kitty, m-ai facut sa rad. Iti multumesc. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Astazi fac salata ta, mi-a ramas in minte si m-am intors sa o caut, pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pupici Silvia. Sa papati sanatosi! Sunt curioasa de impresii. :)

    RăspundețiȘtergere